Verdifull

DU vet vel om at DU er verdifull? At DU er viktig her og nu? At DU er elsket for din egen skyld! For ingen andre er som DU! Jeg håper så inderlig at du vet det! At du har mennesker rundt deg som viser omtanke og kjærlighet! At du har gode og nære vennskap som løfter deg opp når du sliter! Det er mye styrke å finne hos en god venn! En venn som alltid er der på godt og vondt! Som ikke forsvinner når livet blir vanskelig! I løpet av mitt liv har jeg mistet venner, og fått venner! Noen har forsvunnet på veien, og andre har plutselig kommet frem! Det er selvfølgelig trist når man opplever at vennskap forsvinner! Men nye muligheter venter i fremtiden! 

Noen spor i sanden forsvinner, mens nye kommer! For meg er det viktig at de som jeg har rundt meg, faktisk er glad i meg sånn jeg er. At jeg kan være meg selv på godt og vondt! Det går ann å flire og le sammen, eller felle noen tårer når livet er hardt! Husk på at Du fortjener å bli akseptert slik du er! Ett smil, en klem kan gjøre underverk! Vær gode mot hverandre! Se det positive i menneskene rundt deg, da får du så mye igjen! Ha en flott dag alle sammen!

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Det var utrolig godt skrevet av deg Wenche for det er utrolig viktig det du sier kjenner meg igjen mye av det du skriver her glad i deg 😊😊❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg