Avslapping under teppet!

Etter å ha vært på farten i flere timer, var det deilig å komme seg hjem igjen! Nå har jeg funnet godstolen, kommet meg under pleddet og funnet frem strikketøyet ! De siste årene har jeg blitt veldig glad i å strikke! Når jeg strikker tenker jeg ikke på annet enn å ta en og en maske! Vekk med bekymringer og stress! Vi har så godt av å la hjernen koble av! Vi bruker nok timer i døgnet på vanskelige ting! I løpet av en ni ukers sykdomsperiode for noen år siden, strikket jeg syv gensere! Det var viktig for meg å være kreativ, se at jeg fikk til noe! Jeg er absolutt ikke noen ekspert på strikking, men kan litt basic! Resten hjelper familie eller venner meg med! Å se det ferdige resultater er inspirerende! Noen ganger blir det større enn planlagt, eller en genser blir egentlig en kjole! Men pyttsann jeg koser meg i prosessen! Det er uannsett lurt å ha en hobby!

2 kommentarer
    1. Så fine farger. Du er kjempe flink.💖 å så fine blogge innlegg du skriver. Jeg har laget gruppa fru Busch hvor jeg legger ut det jeg strikker for salg tar og I mot bestillinger. Følg med på siden min.
      Klem fra meg.

    2. Så god du er Wenche er så stolt av deg. Til hva du får til så stolt av deg vennen min💕💕 ❤️💕💕❤️💕💕❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg