Fra kaos til kontroll

Slik så gangen vår ut i dag…..at det går ann!! To voksne og to barn klarer å lage alt til kaos! Jeg har irritert meg over dette noen dager nå, men i dag tok jeg grep!! På med musikk i hele huset, og så i gang med ryddesjau !! Jeg må bruke musikk som drivkraft da jeg ikke er blant dem som har støv på hjernen! Men rot klarer jeg ikke over lang tid!! Utrolig hvordan sko kan ta så stor plass i ett hjem! De flyter overalt, og ingen av oss finner veien til skohyllene!! Meg selv inkludert!! Jeg liker best å rydde når barna er ute, da blir jeg ikke avbrutt og blir ferdig i en fei!! For det tar jo ikke så lang tid når man bare starter !! Og det er da det er så teit at jeg stadig utsetter slike ting! Det er jo så fort gjort!! En liten halvtime, og plutselig ser det slik ut:

Som ved ett trylleslag ser det ok ut! Blir nok ikke så lenge det varer, men greit å se at det faktisk er mulig å få det ok kjapt og greit! Så slipper jeg å ha kaos i hodet mitt pga rot!!! Ha en flott dag! Prates senere!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg