Morgenstemning


God morgen alle sammen! Etter en nokså søvnløs natt, var det ekstra deilig å rekke en svipptur ned til Piren i Furulunden nå rett før dagens avtaler begynner ! Å få puste inn litt sjøluft, og bare stirre utover havet gir fred og ro i sjelen min! Naturen har plutselig begynt å gi meg en egen fred! Jeg er nå helt nødt til å være ute jevnlig for påfyll av naturens energi! Det gir en helt egen ro inni meg! 


Jeg ønsker deg en strålende dag! En dag med nye muligheter og opplevelser! En mulighet til å starte med blanke ark, og være glade for at vi faktisk fikk enda en ny dag i livet vårt! Vi kan velge selv hva den skal inneholde! Noe er plikt og nødvendige gjøremål! Pass på å putte inn litt egentid og restitusjon ! Da har vi mer energi til våre nærmeste!  Vi snakkes senere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg