Stille etter stormen

Puuhhhhh da senker pulsen seg! Huset er tomt igjen etter å ha hatt innrykk av 11 gutter i bursdagsselskap ! Mamma puster ut, og er sjeleglad for at det er vel overstått. Guttene rakk pizza, is , kaker og brus pluss høylytt basketak og lek på 1,5 intense timer! Jeg og min kjære lurte på hvordan livet vårt hadde vært dersom vi hadde hatt så mye energi som de små håpefulle! Jeg er ikke så glad i mye lyd, så nå koser jeg meg i stillheten! Så nå er det noen måneder til neste bursdag! 

Å bli glad i stillhet er en egen kunst. Å nyte stillheten uten å bli rastløs. La det være helt stille rundt seg. Jeg kan sitte alene om kveldene i godstolen, litt lys på i stua og strikketøyet. Ikke TV eller musikk i det hele tatt. Når ungene sover, nyter jeg alltid litt tid aleine eller med min kjære! Det roer ned sjel og sinn. Det er ikke nødvendig med mye inntrykk hele tiden. Å la tankene få fri flyt inn i stillheten kan være ren terapi. Ett lite hvileskjær i en travel hverdag. Håper du har en fin lørdag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg