Ei hånd å holde i!

Det er så deilig å ha ei god hånd å holde i! Ei hånd som er trygg og god. Som gir støtte og omsorg når man virkelig trenger det! Å ha noen som virkelig forstår hvordan man har det! Som alltid er der når man trenger dem. Jeg er svært heldig som har min kjære i livet mitt. Å motta kjærlighet gjør noe med sjel og sinn. Kjærlighet bygger oss opp. Kjærlighet er nødvendig for å leve. Der er mange måter å få kjærlighet. For min del kom kjærligheten på ett tidspunkt i livet hvor jeg virkelig ikke forventet å finne den. Men det var helt avgjørende for min fremtid. Kjærligheten har gitt meg ett nytt syn på livet! Sammen med kjærligheten kom respekt . Det åpnet en ny verden for meg. En kjærlighet så sterk og så stor. Å bli sett som ett helt menneske, Å få være seg selv på godt og vondt, og bli respektert! Det takker jeg for hver dag! Jeg gleder meg til fremtiden sammen med min kjære. Om noen måneder blir vi mann og kone, det blir ett sterkt øyeblikk for oss fire. 

Kjærlighet er viktig. Respekt er viktig. Å be om ei hånd å holde i, er ikke å være svak, men å vite at der er styrke i å være to!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg