Kjapp middag på 1-2-3😄😄

Ikke sponset innhold

Noen dager elsker jeg en kjapp løsning på middagslagingen ! Når dagen har vært travel, eller formen er litt slakk så er det greit med noe enkelt, men samtidig noe barna liker! Pizza er gull!! Vanligvis så lager jeg bunnen selv, men av og til lurer jeg meg til en enklere variant! I dag var det godt å bli ferdig med middagen raskt og effektivt! Jeg har ikke dårlig samvittighet for det , jeg gjør ikke dette så ofte!! Regner med at flere mammaer der ute gjør akkurat som meg!! 

Hva tenker dere?? Dette er vel ok???

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg