Å være venn med seg selv!

Er du venn med deg selv? Er du en god venn, eller en dårlig venn ? En av fordelene for meg med å bli eldre er at man kjenner seg selv på en helt annen måte. Livet gir oss ulike erfaringer underveis, noen gode og noen vonde. Men summen av de blir deg!  Å finne utav seg selv er ikke lett. Heller ikke en dans på roser. Noe av det vi oppdager liker vi godt . Men mye av det liker vi kanskje ikke. Det viktigste er at vi lander på pluss siden. 

Jeg er blant dem som har jobbet endel for å finne meg selv. Det er deilig å kjenne på følelsen av å faktisk være glad i seg selv. Jeg liker meg selv mye bedre nå enn før! Bare på det siste året har jeg forandret meg mye. Jeg fikk den avstanden jeg trengte for å komme det steget videre. Jeg fikk den roen og tryggheten rundt meg som jeg alltid har savnet før. Mange kaller det å bli voksen. Jeg kaller det å bli venn med seg selv!

For all del, jeg er slettes ikke perfekt! Tro meg, jeg kan være ordentlig sur og gretten på meg selv til tider! Men det går liksom fort over. Jeg har roet meg ned både innvendig og utvendig. I mange år har min hårfarge variert veldig. Jeg har vært innom mange farger, og de siste årene var det rødt og svart som gjaldt. Hårfargen ble en slag protest. Nå er jeg helt naturell i hårfargen, og det er helt fint. Jet trenger ikke det rocka imaget for å være meg! Jeg er venn med meg selv❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg