Overrasket😍

Jeg er overrasket over responsen på gårsdagens innlegg! Jeg er så glad for at jeg skrev om treningen min! Jeg er glad for at jeg våget å legge ut bilde av meg selv i treningstøy og fysisk aktivitet! Jeg er glad for at jeg kan vise at trening er mulig for alle! Det er godt å vite at folk får lyst til å lese om trening! Men samtidig må jeg nok innrømme at det er litt skummelt! I løpet av i går leste over 500 mennesker mitt innlegg! For meg er 500 mennesker mange mennesker! Ja jeg vet at de veletablerte bloggerne har mange tusen lesere hver dag! Men jeg har ikke de store ambisjonene ! Jeg ønsker bare å skrive! Dele av meg selv , og kanskje hjelpe andre! Jeg tenkte plutselig i går at oisann 500 ulike individer har klikket seg inn og lest mine ord! De har sett meg! Jeg ble ikke så veldig skremt, men ydmyk! Tusen takk til hver enkelt av dere som velger å lese mine innlegg! 

I dag er det flott vær ute, og jeg hadde planene klare! Sykkeltur skulle gjennomføres! Men kroppen trengte isteden restitusjon etter to dager med trening på rad! Så nå har jeg hatt en rolig formiddag, handlet matvarer og slapper av! I ettermiddag er det på jobb igjen! Jeg ønsker dere alle en flott dag, så prates vi igjen til kvelden❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg