Fredag!

God fredagsmorgen alle sammen! Tenk så er det allerede helg igjen! Uken har gått så fort! For min del er det jobbehelg på Notabene i Mandal! Veldig gøy! Men jeg får tid til masse kos likevel! Akkuratt nå nyter jeg stillheten i huset! Barna er på skolen. Nå har jeg en rolig morgen her hjemme, før det er tid for ukens høydepunkt, PTtime med Irene! Jeg er kjempeklar! Kommer med innlegg senere om det! Været er nydelig, solskinn og fint! Denne dagen skal nytes! Ta godt vare på deg selv, så prates vi senere!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg