Søndagsformiddag😄😄

For en deilig dag😄😄jeg har hatt en rolig formiddag! Våknet tidlig , men sløvet lenge før jeg kom meg opp! Utrolig deilig med en dag helt uten avtaler og timeplan😜Kropp og sjel har vært sliten på slutten av uka, så jeg tilbragte lørdagskvelden på sofaen ! Jeg har dullet litt i huset i formiddag , en liten snartur på butikken i det fine vårværet var deilig! Litt usikker på hva jeg skal finne på i dag, men foreløpig tar jeg livet med ro😊Gleder meg til vi alle fire er samlet her hjemme igjen iløpet av ettermiddagen! Vi prates i løpet av dagen😄God søndag❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg