Treningstur 🏃🏃

Jeg kunne ikke sitte stille Idag! Det flotte været gav meg rastløse bein! Det er så ufattelig deilig å komne seg ned i Furulunden på slike dager! Havet og naturen gir meg enorm energi til å komme igang med treningsturen! Musikk på ørene er kjempeviktig for meg når jeg trener alene! Full trøkk med treningsmusikk gir meg et ekstra push til å få opp farten!

I dag gikk det lett og fort avgårde! Humøret ble bedre for hvert minutt! Hadde litt tanker i hodet som plaget meg, men de forsvant etterhvert som kilometerne ble unnagjort! Masse mennesker ute og gikk! Smil og høflige nikk ble utvekslet mellom alle ! 

Da jeg begynte å trene i fjor brukte jeg mellom 12-13 minutter på å gå en km! Nå er jeg nede på 10 minutter PR km! Det er jeg godt fornøyd med, og i min verden er det stor fremgang! I dag gjennomførte jeg 6 km uten problem! Deilig for kropp og sjel!! Ha en strålende søndag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg