Søndagstaco😄

Det er deilig å ha alle samlet her hjemme etter en helg på hver vår kant! I kveld har vi kost oss med taco! Det fikk meg til å tenke tilbake på barndomsminner! Tenkte jeg kunne dele dem med dere!

Hver fredag var det kosetid hjemme hos oss! Vi dro inn på barnekoret Vårbud, og i pausen løp vi til kiosken og kjøpte smågodt for 10kr!! Jammen fikk vi mye godteri for 10kr da jeg var liten! I kiosken kunne vi velge søtt eller surt, 25øre pr stk! Da vi kom hjem igjen, stod mor på kjøkkenet! Godlukten spredte seg i huset! Mor hadde fått på seg den svarte velurkjolen, far var i godt humør! Mor laget den samme kveldsmaten hver gang, kjøttdeigskiver!!! Loff smurt med kjøttdeig på begge sider stekt på stekepannen! Servert på det brune serviset, som var så rart å holde i ! Akkurat som det var krakkelert på en måte! Vi brukte ketchup og rødbeter på skivene! Vi fikk spise i stua mens vi så på Norge Rundt! 

Men en fredag ble vi barna veldig overrasket! Da vi kom hjem holdt far på å styre med en videospiller! Vi ble så glade da vi trodde far hadde leid den for helgen i videosjappa ! Men så sa far at den hadde vi kjøpt! Familien Larsen hadde fått videospiller! Vi fikk se Teskjekjerringa! Det var stor stas i heimen! 

Det er godt å mimre litt tilbake til de gode stundene hjemme! Jeg ønsker av hele mitt hjerte at mine barn også husker slike koselige stunder når de blir voksne! Det er verdifulle minner for meg! Å bare være sammen er viktig for meg! Å ha de jeg er glad i rundt meg, i ett trygt og godt hjem betyr alt! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg