Restartet dagen

Mandagsmorgenblues😳Jeg er blant dem som ikke alltid sover godt om natten! Fortiden innhenter tankene mine, og vonde tanker hindrer meg fra å få hvile! Det er utrolig kjedelig når man ikke får sove ordentlig ! En slik natt hadde jeg i natt! Lite søvn, og vonde drømmer! 

Da alarmen satte igang i morges, var jeg slettes ikke klar for en ny dag! Men opp må man jo, barna skal jo på skolen! Jeg fikk dem avgårde ! Jeg hoppet i seng igjen, og fikk etterhvert sove litt! Så nå har jeg restartet dagen min! Jeg er i ok form, klar for sen frokost og planlegger en rolig dag her hjemme før det er jobb i ettermiddag! 

Jeg har på en måte restartet hele livet mitt da jeg flyttet hit! Begynt på nytt sted, nye mennesker, nye jobber! Nye omgivelser har vært veldig bra for meg! Å starte på nytt igjen som voksen er til tider ganske tøft, men jeg har aldri angret et eneste sekund på at jeg flyttet hit! Det er en av de viktigste og klokeste valgene jeg har tatt i livet mitt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg