Trening i stua💪💪


Nå har jeg nettopp gjennomført dagens treningsøkt hjemme i stuen min! Det er ikke alltid det passer å stikke ut, og da trener jeg hjemme istedenfor! Jeg har aldri helt klart å være med på gruppetimer på treningsstudioene, da min selvtillit har vært minimal på det området! Men nå spiller jeg av treningstimer via Internett hjemme i min egen stue! 


Jeg har gjennomført kondisjon 15 minutter, og aerobic 30 minutter! Jeg storkoste meg! Det var hardt, svetten rant godt og jeg blir rosa i ansiktet!! Her kan jeg gi gass, prøve og feile uten at noen andre ser på! Koreografi har alltid vært kjempevanskelig for meg, men jammen hang jeg godt med i svingene! Kjempeglad og fornøyd! Treningen er unnagjort for i dag! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg