Godstolen😍😍

Alle har sin stol eller plass i sofaen som er aller best! En plass hvor det er ekstra komfortabelt å være! La skuldrene senke seg, og bare nyte stunden! Og det er ekstra godt å finne den plassen etter en lang og innholdsrik dag! Kanskje har du hatt en aldeles strålende dag hvor alt har gått på skinner? Eller har dagen din vært en skikkelig drittdag , hvor ingenting ble som du hadde tenkt? Min dag ble litt av hvert egentlig! 

Dagen startet veldig tungt, men jammen fikk jeg noen solide oppturer innimellom ! Jeg fikk kommet meg igang med husarbeid, trening og jobb! Dagen ble så mye bedre enn forventet! Jeg kunne valgt å ligge på sofaen og deppe i hele dag, men det gjorde jeg ikke! Jeg er isteden ganske støl i kroppen etter å ha brukt muskler jeg ikke ante jeg hadde!  Derfor er det ekstra deilig for meg å nyte resten av kvelden i godstolen ! For i morgen venter en ny dag med nye muligheter på oss! Håper du er klar til å ta imot de utfordringene som dukker opp rundt neste sving! 

Jeg ønsker dere alle sammen en god kveld! Klar til ny dyst i morgen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg