Forventninger

God morgen kjære alle sammen! Hver dag begynner med nye forventninger og utfordringer! Forventninger om hva som skal skje , og hva vi skal få oppleve! Vi har kanskje lagt en tett timeplan for dagen, og det blir en travel dag! Noen har en tom timeplan, og skal nyte dagen slik den kommer!

Forventninger er av og til ganske vanskelig å forholde seg til! Jeg kan ha mange forventninger , og opplever stadig at jeg blir skuffet når forventningene ikke slår til! I løpet av livet mitt har jeg måttet innse at man kan ikke planlegge alt! Man kan ikke alltid forvente hva som kommer til å skje! Å lære seg å leve mer i nuet har vært vanskelig , da jeg liker kontroll!

Dessuten er jeg en som tenker mye! Jeg vrir og vrenger på ulike scenarioer inni hodet mitt! Hva kommer til å skje hvis det blir sånn? Hva skal jeg gjøre da? Bør jeg ha en plan b, i tilfelle mine forventninger til plan a ikke innfris?? Helt siden jeg var liten har jeg forsøkt å ha en plan! Prøvt å forutse hvordan dagen blir! Blir det en lett dag, eller blir det en tøff dag?? Må jeg være ekstra på vakt ?

Mitt privatliv krever at jeg må planlegge dagene, forutsigbarhet er kjempeviktig for vår familie! Jeg er blitt vant til å leve slik! Det er til tider veldig strevsomt, men det må til for at store og små skal fungere fint! 

Forventninger kan absolutt være en positiv ting! Men jeg har måtte lære meg å takle det som kommer, uannsett om det var det jeg forventet eller ikke! Livet går av sted uannsett ! Vi må ta det som kommer, og gjøre vårt aller beste for å takle det! 

Ønsker alle en strålende tirsdag! Jeg gleder meg til Meir trening i formiddag! Vi snakkes! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg