Tid for rengjøring 😜😜

God formiddag alle sammen! Håper dere har det fint! Her har vi hatt en rolig morgen ! Godt å få sove litt lenger i helgene! Frokost sammen med min kjære er koselig! 

I dag skal hybelkaninene bort! Det er frem med støvkluten og støvsugeren! På med høy musikk, og full rengjøring! Jeg er ikje noe glad i den biten av husmorrollen, men det må gjøres! Gleder meg til å slappe av når det er unnagjort! 

Musikken gir meg energi til å jobbe effektivt og godt! Full trøkk med god lyd er viktig! Da synger jeg litt, og glemmer helt hvor kjedelig det er å gjøre rent! Så nå bør alle hybelkaninene skjelve i buksene , for nå er jeg på jakt!!

Håper dere alle får bruke dagen etter eget ønske! Vi prates senere!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg