Terapi i hver maske!

I hver maske jeg strikker er det terapi! En og en maske forflyttes på pinnene, og jeg skaper noe nytt! Fargene kommer frem, og det blir noe helt nytt! Alt jeg behøver å fokusere på er den ene masken! Skal  den strikkes rett eller vrangt ?? Jeg glemmer alt annet i hodet mitt! Jeg bruker den kreative delen av hjernen min, og lar resten av hjernen få hvile litt!

Jeg er blitt veldig glad i å strikke! Å faktisk skape noe selv utav tråd! Med kyndig veiledning har det blitt noen gensere! Noen har jeg gitt vekk, andre ligger i skapet! Noen få har jeg brukt selv! Endelig har jeg fått lært litt mer, og går den hjelpen jeg trenger for å fullføre plaggene! Det er gøy å få det til! 

Da jeg vokste opp hadde vi ikke lov å gjøre håndarbeid på søndager! Akkurat den regelen følger ikke jeg ! I dag har det vært deilig å sitte i godstolen med strikketøyet i hendene! Et kjærkomment friminutt til meg😜😜å være kreativ hjelper mot det meste! Håper du har en fin søndag❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg