Fra lita jente til voksen kvinne!

Jeg var ei gang ei lita jente,

Som strevde for å finne sin vei!

Jeg gråt, og jeg sleit mens jeg lette,

Jeg ville jo bare være meg!

 

Jeg møtte på mye motstand ,

Jeg gjemte bort mitt ekte jeg.

En stund gav jeg opp å kjempe,

Jeg lot andre holde meg nede.

 

Men inni meg tentes en flamme ,

En drøm om å være seg selv!

Jeg ville jo også få skinne,

Å føle meg som en vakker kvinne!

 

Min fremtid skal ingen få låse.

Jeg styrer mitt liv helt selv.

Med kjærlighet fra mine kjære 

vil jeg vokse , og sterk stå frem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg