Jentehelg!

Denne helgen kommer til å bli så deilig! Jeg gleder til å få besøk av en veldig nær og god venninne! Mann og barn er borte hele helgen, vi skal kose oss med god mat og masse jenteprat! Vi blir nok sene på natten tenker jeg!

Det er sjelden jeg treffer akkurat denne venninnen! Vi bor på hvert vårt sted, og har det travelt med hvert vårt! Men med en gang vi prates i telefonen, eller møtes, så går praten i ett! Vi kan smile sammen! Vi kan le sammen! Vi kan gråte sammen! Det er så godt å ha slike venner!

Da mitt privatliv ble vanskelig, og jeg valgte å flytte, forsvant veldig mye av nettverket mitt. Noe kuttet jeg ut selv, andre forsvant! Slik er livet! Men jeg er allikevel rik! Rik på kjærlighet fra mine nærmeste, og de vennskapene jeg fortsatt har!

I helgen skal jeg virkelig kose meg skikkelig! Da jeg snart skal stå brud, skal lørdagen visstnok brukes til noen hemmelige planer! Jeg satser på at det går for seg i rolige former! Jeg gleder meg, og jeg skal nyte det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg