Å være et ekte menneske!

Hva betyr det å være ekte? Hva legger du i det ordet? Hva betyr det for deg? Svaret på det er ulikt fra person til person. Likevel er det noe som alle har ett forhold til! Hvem tørr å være helt ekte?

I løpet av livet har jeg møtt mange mennesker. Noen har gjemt seg bak sin fasade, og jeg har aldri nådd helt inn til kjernen. Noen få har latt meg få treffe det ekte mennesket. De menneskene som har latt meg få bli kjent med hele personen, det er de som jeg liker best å være sammen med. De kan jeg snakke med om alt, og være hundre prosent fortrolig med. De gir av seg selv samtidig som de lytter til meg. Vi deler livet. Vi deler erfaringene på godt og vondt! Vi lar hverandre få slippe til med det vi har på hjertet! Slike mennesker har jeg ikke så veldig mange av i livet mitt. Men de jeg har, er jeg veldig glad i. De betyr mye for meg.

Det er ikke alltid at jeg heller har vært helt ekte! Jeg gjemte meg bak min egen maske i mange år. Nå forsøker jeg å leve livet uten den masken! Jeg vil være den personen jeg er, og være stolt av det! Jeg vil gi av meg selv til andre, da får man stort sett mye godt tilbake! Kanskje kjenner du meg ikke helt igjen, men jeg er fortsatt meg. Jeg har endelig roen inni meg til å få leve ekte og nært! Det er så deilig!

Forsøk å kaste bort masken! La folk bli kjent med akkurat deg! De menneskene som er ekte tilbake, de forblir i livet ditt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg