Når livet er deilig!

Noen dager går alt på skinner! Alle er glade og fornøyde! Alle planer blir gjennomført, og vi får ting gjort! Det er så utrolig deilig når man får slike dager! Kanskje været også er fint, og man virkelig nyter omgivelsene! Man koser seg i andres selskap, eller nyter stillheten alene!

Slike dager tar jeg godt vare på. Jeg har lært meg å sette pris på de gode dagene! De gode stundene hvor alt fungerer, og man trenger ikke være så bekymret! Man kan slippe ned skuldrene, og bare nyte! Få kjenne at man lever! Være glad og bekymringsløs ett øyeblikk!

Jeg har lært på den harde måten. Når man har vært skikkelig nede for telling, setter man større pris på å faktisk oppleve glede og gode stunder! Følelsene blir sterkere enn før! Jeg setter så utrolig mye mer pris på det å være lykkelig! Å  iblant kjenne på det gode overskuddet som lykke gir oss! Jeg tar ikke noe for gitt. Jeg vet det kreves hardt arbeid for å ha det godt! Og jeg jobber hardt hver dag!

Pass på at du tar deg tid til å nyte de gode øyeblikkene! Sug litt på karamellen iblant! La sjelen få kjenne på lykken der og da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg