Onsdag- en kjekk og vanskelig dag

Onsdag er en dag med både kjekke og vanskelige avtaler for min del! Jeg har unnagjort dagens MEIR trening i Furulunden . Veldig gøy med utendørs trening tidlig på dagen! Godt å få kroppen igang, og mobilisere til dagens vanskelige utfordringer! Jeg vet at jeg i dag igjen må bruke alle mine krefter på å bearbeide nye inntrykk. Da er det godt å ha trening unnagjort!

Har du en lett dag i dag? Eller har du det vanskelig? Står prøvelsene i kø? Må du gjennom mange utfordringer? Jeg håper du har en god dag! Hvis ikke, ta imot det som skjer. Gjør så godt du kan, for det er godt nok! Husk at der kommer en ny dag i morgen!  Jeg kommer til å klare dagen, det gjør du også!

Gi deg selv litt ro innimellom slagene! Jeg gleder meg ikke så veldig til de neste timene som kommer, men jeg klarer det! Ett steg om gangen, det går fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg