En evig kamp!

Ganske ofte føles livet mitt som en evig kamp. Jeg er veldig ofte nødt til å ta viktige kamper for at livet skal fungere! Kamper som er lange, smertefulle og som ikke vil ta slutt! Det hender jeg blir ganske motløs, og tom for krefter! Jeg får ofte høre at jeg er tøff. Modig og tøff.

Jeg kjemper for det jeg tror på. Jeg kjemper for de viktigste i livet mitt. Jeg kjemper for at alle rundt meg og meg selv skal ha ett godt liv! Jeg er ikke redd for å kjempe, når det er så viktige årsaker til det. Da gir jeg meg aldri! Jeg kan i perioder bli veldig tappet og sliten, men jeg gir aldri opp! Livet er altfor viktig for meg! Og jeg vet at jeg klarer å få det til!

Det er viktig å kjempe for det du tror på! Man skal kjempe for ett godt liv! Man skal ikke være redd for å si hva man mener! Jeg går igjennom ild for den nærmeste familien min! Jeg bretter opp ermene, og er beredt til å jobbe hardt! For målet er det viktigste! En trygg og god fremtid for meg og mine nærmeste!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg