En grå lørdagsmorgen

Ute er det kaldt. Guffent og kaldt. Bortsett fra det grønne på trærne, så ser det ut som høst. Blir kald bare av å se ut vinduet. En slik lørdag da jeg godt kunne tenkt meg å bare ligge under dyna!! Men det går ikke i dag. Jeg er skikkelig lemster i kroppen etter treninga i går, men det sier meg at jeg har trent godt!!

Vi skal straks ha en sen frokost, og så må vi få gjort noen ærender. I dag skal vi i konfirmasjon , så finstasen må finnes frem. Jeg har selvfølgelig ikke bestemt meg enda for hvilket antrekk jeg skal velge. Det er så typisk meg! Jeg sliter alltid med å skulle kle meg i kjole. Så det bør beregnes god tid til å ordne seg i dag!

Det blir nok bra til slutt! Håper alle får en flott lørdag, uansett vær!  Vi prates senere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg