Ohlala dette tok jo helt av!!!

Jeg traff tydeligvis med mitt brev til Jan Thomas! Jeg våknet opp til over 1000 klikk på mitt innlegg! Det har aldri skjedd før på min blogg! Jeg kan ikke gjøre annet enn å flire litt! Det er jo moro å se at det jeg skriver fenger! Takk for alle kommentarer, og delinger! Jeg er overveldet. Men jeg var klar over at det kunne skje da jeg publiserte innlegget, og jeg står for hvert ord!

Når det går på kropp, så reagerer folk. Akkurat som jeg gjorde. Og spesielt når det gjelder kjente ansikter som skal være våre rollemodeller! Jeg kjenner at jeg er sjeleglad for at jeg ikke presser min kropp så til det ytterste! Jeg lever godt med kroppen min, selv om det henger litt her og der! 

Ha en flott dag alle sammen! Vi prates senere!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg