Så kom der en motbakke…

Så kom der en ordentlig motbakke i livet mitt igjen! En motbakke som kjennes bratt og ganske vanskelig å komme til toppen av! En motbakke som jeg ikke så skulle komme, men som plutselig kom rett i ansiktet mitt. Den er ikke lett å komme over.

Men jeg er i gang med forsere den. Jeg kommer til å klare det. Uansett hvor mange tårer som kreves, eller hvor mange søvnløse netter som kommer på grunn av den. Jeg skal komme over den, og jeg skal stå på toppen og se en flott utsikt! En fremtid som ingen kan ødelegge for meg!

Jeg kjenner på hele meg at det krever mye energi å klare denne hindringen som har dukket opp. Jeg kjenner at jeg sliter med masse følelser. Men det jeg kjenner aller mest, er en indre stahet som ingen kan ta ifra meg. Jeg fortjener mye bedre enn det som skjer i livet mitt akkurat nå. Jeg er sterk nok til å kjempe imot det. Selv om det krever hele meg fra innerst til ytterst!

Jeg har en familie som verner om meg og mine kjære. Jeg får støtte og omsorg fra familie og venner. Jeg er ikke blitt syk. Men det har dukket opp problemer som henger sammen med min fortid. Men det skal ikke få knekke meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg