Dagen derpå….

Det var ikke lett for verken store eller små å komme seg i gang i morges! Utslitte etter en dag med mange inntrykk og masse styr. Jeg skulle egentlig starte dagen med trening, men våknet opp med hovne og smertefulle føtter. Da er det rekonvalesens som gjelder, og så får jeg klinke til med en solid PT time på fredag!

Jeg fikk sendt mine håpefulle til skolen. Godt at det er kort uke nå. Snart skal jeg av sted til en viktig avtale. Gleder meg til sommeren kommer, og det blir roligere. Jeg ser så frem til sommeren i år! Gleder meg til barna får skolefri, og vi kan nyte dagene sammen. Jeg skal jobbe en del i sommer, men vi får likevel masse tid sammen!

Jeg håper dere har en fin dag alle sammen! Jeg kommer innom med flere innlegg i løpet av dagen! Jeg er veldig takknemlig for alle dere som leser bloggen min, og som deler for meg! Jeg håper å nå ut til enda flere, så jeg er takknemlig dersom dere tipser venner og bekjente om bloggen min! Jeg har blitt så godt mottatt, og gleder meg til fortsettelsen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg