Oppsummering 2 mnd!

Så har jammen bloggen min eksistert i to måneder allerede! Det har gått kjempefort! Dagene flyr av sted, og jeg elsker å skrive! Det er ikke alltid jeg er like kreativ, men slik er det jo for alle. Andre dager kan jeg skrive innlegg etter innlegg. Jeg skriver når jeg føler for det, og lagrer innleggene til senere anledninger. Hverdagen er jo iblant ganske travel, så da er det fint å ha noe liggende klart i arkivet!

Jeg har på disse to månedene hatt over 25 000 sidevisninger på bloggen min! Det er helt utrolig! Jeg er veldig takknemlig for den gode mottakelsen jeg har fått! Tusen takk for alle flotte tilbakemeldinger jeg har fått! Det rører meg inn i hjerteroten! Tenk at så mange velger å lese akkurat mine innlegg! Samtidig gjør det meg ydmyk, og bevisst på hva jeg velger å skrive! Jeg tenker grundig over hva jeg ønsker å dele, og hva som forblir privat!

Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen! Bloggen er kommet for å bli, så får vi vente og se hva fremtiden vil bringe! Jeg har lyst til å nå ut til enda flere, så jeg er utrolig takknemlig for alle dere som deler mine innlegg! Fortsett med å dele, og tips gjerne dine venner og bekjente om min blogg! Kom gjerne med tips om hva dere ønsker jeg skal skrive om!

Livet er litt av en reise! Kjekt at dere vil være med meg på turen! Nå gleder jeg meg til sommeren kommer for fullt, og den skal nytes! Tusen takk for at du leser min blogg! Jeg håper du blir med videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg