En koselig helg med besøk!

Endelig er helgen er her! En helg jeg har gledet meg til lenge! Planene ble lagt for veldig lenge siden! Jeg gav nemlig min storesøster en “søstrehelg” i Mandal som julegave i 2015! Endelig har vi fått det til å klaffe, og i kveld kommer hun på besøk her hos meg! Hun blir her helt til søndag, og vi skal kose oss sammen!

Jeg er utrolig glad i mine søsken! De betyr veldig masse for meg, og jeg vil at de skal ha det bra! Mye knuffing og uenigheter som barn var det jo innimellom, men kjærligheten har alltid vært stor! Som barn var jeg og min søster veldig ulike, og jeg var nok en ganske irriterende lillesøster til tider! Men som voksne har vi funnet tonen, og hjelper hverandre i tykt og tynt!

Helgen skal brukes til masse kos og prat! Regner med litt shopping også! Hovedmålet er bare å være sammen! Ha tid til å prate, og bare være oss. Det blir godt! God mat skal spises, og verdensproblemer løses! Det er godt å kunne sette av litt tid til nærmeste familie iblant! Vi liker begge to å ta det rolig, så de store sprettene blir det ikke!

Blogginnlegg kommer som vanlig gjennom helgen! Jeg elsker å skrive, så det er bare gøy! Jeg håper dere alle sammen får en flott helg! Bruk litt tid sammen med dem du er glad i! Det er gull verd! Jeg skal i hvert fall nyte helgen, og kose meg med min kjære storesøster, og min familie!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg