Frustrert og utrolig sliten….

Noen dager så går det rett vest. Man møter på motgang, og problemstillinger man skulle ønske ikke eksisterte! Humøret faller, og kreftene tar på ett vis slutt. Tårene kommer raskt, og man klarer ikke helt å slutte! Det ble en slik dag i dag. Det er godt at jeg vet der kommer en ny dag i morgen som sikkert er litt bedre!

Jeg bruker all min tid på å hjelpe mine nærmeste. Jeg drar på møter overalt, og jobber iherdig for å sikre mine kjære en god fremtid! Det kommer jeg alltid til å prioriterer! Det er til tider veldig slitsomt, men helt nødvendig! Derfor blir det ekstra vanskelig når ting ikke løser seg slik man skulle ønske.

Heldigvis har jeg en indre stahet som ikke tar slutt! Jeg kommer til å fortsette å kjempe for mine nærmeste! På en ettermiddag som dette, varmet det ekstra godt når en person med ett stort hjerte kom på døra med en blomst, og ett kort hvor det stod: Kjære Wenche! Du er ei god mamma! Ta vare på deg selv!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg