Deilig lørdag!

Endelig fått kommet oss opp av sengen, og fått i oss frokost! Deilig å kunne sove litt utpå, og bare nyte fred og ro! Nå er vi straks klare for å gjøre noen ærender, vi glemte selvfølgelig noe i går! Jeg skal på pysjamas jakt for minstemann som skal på overnatting i kveld! Vi skal ut i kveld i 60 års bursdag, bare oss voksne! Gleder meg til å gå ut med min kjære! Det er lenge siden  sist! Så da er det på med fintøyet i ettermiddag! Blir nok litt stress å bli enig med seg selv om hva man skal ha på seg, men det er typisk meg! Blir alltid kaos når jeg skal i finklær! Trives best i hverdagstøyet jeg!

Det er deilig med helg, og jeg nyter å ha min kjære hjemme! En god armkrok å våkne i! Vi skal ihvertfall nyte helgen sammen før en meget hektisk uke starter! Håper dere har en flott lørdag alle sammen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg