Masse små brikker i ett stort puslespill

Jeg jobber meg gjennom ett stort prosjekt. Prosjektet består i å finne ut av livet mitt. Hva hendte?Hva gjorde jeg? Hvilke valg tok jeg?Hvilke konsekvenser fikk mine valg? Hvorfor valgte jeg slik som jeg gjorde?

Svarene på alle disse spørsmålene har vært vanskelige å finne. Hvert svar er en viktig brikke i mitt eget puslespill. Noen brikker har jeg funnet allerede, men mangler fortsatt noen! Noen av brikkene jeg har funnet passer sammen, og jeg kan danne meg et bilde etter hvert! Det er ikke alltid at det bilde er noe jeg liker. Det kan være at det gjør veldig vondt å se hva som kommer frem.

Når man legger sammen alle brikkene vil det bli et veldig variert og fargerikt bilde. Det vil vise gode perioder i livet mitt, og det vil vise de vonde periodene også. Jeg har allerede funnet mine svar på noen av de viktigste spørsmålene. Det har hjulpet meg til å finne veien videre i livet! Det har vært , og er fortsatt, en veldig krevende jobb å legge dette puslespillet. Men det er viktig for meg.

For meg er det viktig å forstå helheten. Det er viktig for meg å forstå meg selv, og mitt liv frem til i dag. Da er det lettere å stake ut kursen for fremtiden! Det gleder jeg meg virkelig til! Jeg føler meg nemlig sikker på at den vil inneholde masse fine opplevelser for meg og mine kjære!

2 kommentarer
    1. Kjempefint å se bakover for å forstå, men man må ikke miste fremdriften. Jeg tror det er like viktig å jobbe fremover. Jobber man for mye med fortiden kan man gå seg fast i den.
      Jeg ser ihvertfall mest mulig fremover. Fordi det er det jeg kan gjøre noe med. Så prøver jeg å gjøre endringer hele tiden. Prøver ut ulike strategier. Er kjempespennende å prøve å finne ut av livet sitt.
      Lykke til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg