Hvert steg er et steg videre mot en god fremtid!

Jeg gleder meg veldig til å se hva fremtiden har i vente til oss! Jeg håper og tror at fremtiden vil bli god! Vi vil møte på motbakker, men vi vil allikevel ha det godt og oppleve masse fint i årene som kommer! Barna vokser til, og nye epoker kommer! Nye utfordringer for store og små venter på oss! Det blir spennende å se hva som skjer!

Årene har gått veldig fort, og de små i huset er ikke lenger så veldig små. Vi forandrer oss, og utvikler oss. Vi endrer oss etter hvert som vi blir eldre, og nye deler av personligheten trer frem i lyset. Det blir spennende å følge denne prosessen! Hva skal man utdanne seg til? Hva skal vi jobbe med?

Det er godt å ha gode tanker om fremtiden! Jeg skal nyte alle de gode øyeblikkene som vi får! Samtidig skal jeg jobbe beinhardt gjennom prøvelsene som dukker opp! Det er det som er livet! En blanding av godt og vondt! Jeg er sikker på at når man har hatt en del vondt, setter man enda større pris på alt det gode som kommer vår vei!

Jeg er så takknemlig for all hjelp og støtte som vi får! Det gjør oss sterke, slik at vi går fremtiden i møte med en tro på at ting ordner seg! Veien dit blir muligens lang, men hvert eneste steg vi tar, er et steg videre mot en god fremtid! Det er viktig å huske på! Sammen er vi sterke, og vi skal sammen finne veien til en god fremtid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg