Deilig å få brukt kroppen!

Det var utrolig deilig å få kommet seg ut på trening igjen i morges! Jeg deltok på treningen til Irene Skuland Reilev i Furulunden sammen med 12 spreke mennesker! Smil og latter er en vesentlig del av miljøet, og jeg blir i godt humør av å trene sammen med disse folkene! Etter noen dager uten trening på grunn av en kranglende kropp, var det helt fantastisk å få komme seg ut, og bruke kroppen!

Vi hadde intervalltrening med slyngeøvelser og kondisjonsøvelser mellom hver slyngeøvelse! Man fikk virkelig trent styrke, og brukt kjernemusklene! Jeg klarte å jogge mellom hver øvelse, og det var en deilig følelse! Jeg elsker å kunne jogge istedenfor bare gå! Høres sikkert rart ut for noen, men jeg nyter den følelsen!

Jeg kjenner på både kropp og sjel at denne uken er heftig! Det har vært tøffe avtaler, masse følelser som blir aktivert. Derfor var det ekstra godt med en skikkelig treningsøkt i dag! Jeg fikk påfyll av energi, og kroppen kjennes lettere og hodet klarere! Dagen min fortsetter med en avtale som krever masse av meg! Derfor er jeg glad for at treningen hjalp! Nå håper jeg å komme gjennom resten av dagen, og ikke bli helt utslitt! Håper alle får en flott onsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg