Jeg er så takknemlig!

Jeg må bare si at jeg er utrolig takknemlig! Her i Mandal kommune har jeg opplevd å få massiv hjelp og støtte. Det er utrolig viktig i en tøff hverdag! Jeg får god hjelp av ulike instanser, og de hjelper meg til å gjøre hverdagen så mye bedre for hele familien! Det er alltid en kamp om ressurser, men jeg opplever å få hjelp til det aller meste vi trenger!

Takket være kommunen kan jeg og familien glede oss til sommeren som kommer! Mine små får masse positive opplevelser i løpet av sommerferien, og det er så deilig å tenke på! De gleder seg veldig til sommeren, og alt det kjekke de får være med på! Og på toppen av det hele har vi bryllup, og ferietur å se frem til!

Etter bryllupet tar vi med oss guttene på ferietur, det blir spennende! Gleder oss til å vise dem fine steder i Norge! Vi har tenkt oss til Bergen først, så får vi se hvor vi drar videre! Jeg elsker Vestlandet, og håper vi får fint vær så de får oppleve den vakre naturen sammen med oss! Målsetting må derfor være at dette skal bli den beste sommerferien de noen gang har hatt!!

Jeg er utrolig glad for at jeg tok kontakt med kommunen da jeg flyttet hit! De har virkelig gjort sitt beste for å hjelpe oss videre i livet! Det gjør meg veldig trygg på at det skal gå bra med oss alle sammen! Her på Sørlandet storkoser vi oss, og jeg gleder meg enormt til denne sommeren! Jeg skal jobbe en del, men jammen skal sommeren nytes også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg