Denne dagen skal glemmes

Noen dager går bare alt galt. Slik har det vært i dag, og jeg ligger utslitt på sofaen. En skikkelig drittdag. Jeg har virkelig fått kjenne på hvordan det er når alt går skeis. De dagene er ikke noe kjekke å samle på. Derfor har jeg bestemt meg for at den skal glemmes så fort som mulig! Der kommer garantert nye prøvelser i morgen, så jeg må samle krefter! Jeg vet jeg må være sterk, men av og til går det tomt. 

Nå gjelder det å renske hodet. Ta i bruk musikk og avslapping. Ta seg en dusj eller et bad. Spise litt. Forsøke å se det positive i at en ny dag venter på meg i morgen. Jeg får ikke gjort noe med alt det gale som skjedde i dag. Jeg må riste av meg skuffelsen, og forsøke på nytt atter en gang! Jeg håper dere heier på meg! Det trenger jeg! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg