Kjemp for alt som du har kjært!

Jeg har gått på noen solide smeller i livet mitt. Det har slettes ikke vært noen dans på roser. Jeg har opplevd nok vondt til å skrive en hel bok, er det flere som har sagt. Kanskje blir det en bok en gang. Men jeg er så utrolig heldig at jeg har opplevd masse godt også! Jeg har heldigvis evnen til å se også på de gode øyeblikkene. De øyeblikkene som gjør at det er verd å kjempe. Det som gjør at jeg aldri gir meg!

Jeg vet at årene som kommer vil gi meg både oppturer, og mange solide utfordringer! Jeg vet at det vil bli en del harde dager fremover. Jeg er ikke naiv. Jeg vet det blir tøffe tak. Men jeg vet også at det skal jeg klare! Sammen med min kjære skal vi komme oss gjennom det som møter oss. Det er nemlig viktigst å kjempe for det som du har kjært!

Vi gleder oss til å se hva fremtiden vil bringe! Vi gleder oss til å følge vår familie, og se hva som venter på oss i fremtiden! Vi gleder oss til flotte opplevelser sammen! En fremtid hvor vi kan både le og gråte sammen! Vi satser på at årene som kommer vil gi oss muligheten til å reparere gamle sår, og gjøre oss alle i stand til å oppleve livet! Det gleder jeg meg til! Og det er det verd å kjempe for!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg