En natt med mareritt er over!

I natt har jeg sovet skikkelig dårlig. De periodene hvor jeg har sovet, har marerittene herjet i hele meg. Det var ikke fred å få. Gamle traumer spilte seg om igjen og om igjen i hodet mitt. Så virkelig at man er kvalm og uvel når man våkner. Kroppen jobber. Den jobber med å bearbeidede alt som har skjedd. Det er ikke farlig, men krevende! Kroppen slapper ikke av, og i dag kjennes det ut som jeg har løpt maraton mens jeg sov.

Heldigvis vet jeg det kommer til å gå over! Jeg må bare ta tiden til hjelp! Jeg er i gang med bearbeidelser av tungt stoff, og da kommer slike reaksjoner. Jeg har hatt slike netter mange ganger før. Det varer en stund, og så roer det seg ned igjen. Jeg blir ikke så bekymret lenger når det skjer, for jeg vet hva det kommer av. Men det er slitsomt, det er helt sikkert!

Så jeg får legge inn en liten hvil i løpet av dagen da jeg skal på jobb i ettermiddag! Jeg gleder meg til å jobbe litt! Her hjemme skal jeg forsøke å være litt huslig av med etter hvert, og få gjort det litt renere rundt omkring før helgen! Ha en flott dag! Vi prates senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg