Morgenmøte med presten!!

Selv om det er lørdag hadde vi ikke muligheten til å sove lenge i dag! Vi hadde nemlig avtale hos presten som skal vie oss! Vi møtte opp på kirkekontoret kl 9 i morges, og fikk satt på plass alle detaljene til vielsen vår! Sommerfuglene har virkelig begynt å fly inni min mage, for nå nærmer det seg virkelig! Det blir spennende uker fremover, og vi satser på fint vær når den store dagen kommer! Møtet gikk veldig greit, og vi fikk en gjennomgang av hele seremonien, og hva vi skal gjøre. Godt å få litt trygghet rundt de tingene! Vi skal ha en generalprøve dagen før, slik at ingenting går skeis på den store dagen!

Tusen takk for alle flotte kommentarer og lykkeønskninger på Facebook i forbindelser med gårsdagens blogginnlegg angående mitt foredrag til høsten! Kjekt å høre at dere har troen på meg, og vil at jeg skal lykkes! Det er en spennende tid jeg går i møte, og hjernen jobber veldig i perioder! Det er godt å vite at dere heier på meg, og støtter meg! Jeg kjenner på meg selv at det vil kreve mye av meg å klare å gjennomføre dette prosjektet, men jeg er sikker på at det vil være bra for meg!

Her i Mandal er det nydelig vær. Solen skinner og temperaturen er god og varm! Det ligger an til å bli en flott dag! Dagen skal nytes, og jeg skal forsøke å hvile meg litt etter nok en natt med mareritt. Sånn er livet. Men resten av dagen er fri for avtaler, så jeg skal ikke klage! Denne dagen skal nytes! Ha en strålende lørdag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg