Når man får vite det man ikke vil vite……

Nå er jeg vel hjemme igjen i stuen min. Koseklær er tatt på, og jeg har funnet godstolen og teppe. Jeg er sliten, og jeg er litt trist. Jeg har hatt time hos revmatolog idag. Flott spesialist som tok seg god tid, og var flink til å forklare. Men desverre fikk jeg nyheter som jeg ikke ønsket. Men jeg må bare akseptere situasjonen , og gjøre mitt beste for å ta vare på kroppen min. Jeg visste jeg ville få svar i dag, men er likevel lei meg i dag. Det har jeg lov til å være.

Men jeg skal fortsette å trene, og holde meg i så god form som mulig! Det er ekstra viktig å fokusere på treningen nå. Jeg fikk beskjed om at jeg trente riktig, og at jeg måtte prioritere det høyt fremover! Selv om jeg er trist, så må jeg forsøke å fokusere på dette fremover. Jeg vil gjøre alt jeg kan for å fungere i hverdagen. Jeg skal gi meg selv litt lov til å være trist i dag, men ikke for lenge. Jeg må få fokuset over på ting jeg kan gjøre noe med!

Det er slettes ikke alltid livet blir slik man ønsker det. Men mange har det mye verre enn meg. Jeg får ha fokuset på meg og mine nærmeste fremover. Det kan fort gå veldig bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg