Tung dag

Noen dager er tyngre enn andre. Slik er det for oss alle sammen. Jeg har hatt en slik dag nå i dag. Men dagen er snart over. I morgen får jeg forsøke å få en finere og bedre dag. Heldigvis begynner vi på blanke ark hver morgen. Det er viktig å tenke på i de stundene hvor livet ikke helt blir slik man skulle ønske. Det er ikke alltid like lett å akseptere alt som skjer i løpet av livet. Nok en gang har jeg fått noe å bryne meg på, men det skal gå på ett vis det også. Jeg skulle likevel ønsket at ting var annerledes.

Jeg har hatt noen timer på sofaen under teppet. Men etter noen timers hvile, og take away middag, er jeg nå oppe igjen. Det nytter ikke å ligge å sture. Jeg må forsøke å tenke positivt, og glede meg over de positive tingene livet har gitt meg. Jeg skal bruke kvelden til å være med prinsene mine, slappe av med musikk og kanskje litt tv. Vaske litt klær, og lage kveldsmat. Helt dagligdagse ting som også har hver sin mening her i livet. Forsøke å fungere som vanlig. Ikke la meg knekke av dagens hendelser.

Jeg har fått litt å tenke på, og det er ikke så enkelt å finne løsninger på alt sammen. Men det ordner seg på ett vis. Jeg får ta tiden til hjelp. Håper dere alle sammen får en flott kveld, og at livet spiller på lag med dere! Ta godt vare på de gode øyeblikkene, og kos dere sammen med deres kjære!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg