I gang med ny dag

Det var ikke så lett å sovne i går! Jeg hadde mye å tenke på, og jeg var ikke i mitt beste humør! Jeg hadde smerter pga revmatismen, og jeg var i tillegg ganske gretten! Heldigvis var humøret bedre da jeg våknet i dag! Smertene har jeg fortsatt, men det må jeg bare leve med! 

Jeg er klar for en ny dag! En dag som jeg skal fylle med positive gjøremål! Det er viktig å fokusere på det positive i livet! Takk for alle hjerter og gode ønsker på Facebook i går ! Det varmet mitt hjerte! Selv om jeg har tunge dager i blant , så klarer jeg meg fint!

Jeg håper at dere alle sammen får en strålende tirsdag! En ekstra hilsen til min kjære mor som har bursdag i dag! Glad i deg, mor! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg