Setninger surrer i hodet mitt

Det er rart hvordan hjernen kan jobbe jevnt og trutt! Nå for tiden jobber jeg mer eller mindre ubevisst med foredraget eller bloggen min! Setninger surrer rundt i hodet mitt hele tiden! Plutselig kommer ordene flytende, og jeg forsøker å sette dem sammen til noe vettugt å si fra en scene til høsten! Det er viktig for meg å gjøre det riktig , selv om jeg vet det er aller første gangen jeg holder foredrag! Merker at flink pike genet jobber heftig, og settet høye krav til meg selv!

Det er viktig for meg personlig å gå dette til på en god måte! Jeg vil nå ut med mine tanker og opplevelser! Jeg vet at jeg er en amatør innenfor dette området , og har mye å lære! Men det er ihvertfall en spennende prosess å være i! Jeg er takknemlig for å få slippe til!  Det er et stort steg å ta! 

Det er ekstra godt å ha fokuset på dette når kroppen ikke vil det jeg vil! Men jeg er klar for trening i morgen tidlig ! Viktig å holde på rutinene! Ha en flott kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg