Legekontor

Man ser mye rart på ett venterom hos legen! Der er en egen lukt og atmosfære! Ukebladene ligger sirlig i fire hauger på bordet! Det er så tidlig på dagen at man har ikke rotet dem til enda! Det rådet en merkelig stillhet på venterommet! Ikke noe radio er satt på! Man hører driften av ventilasjonsanlegget!

I dag har jeg time hos fastlegen min! Jeg liker det ikke, men er nødt! Inn og få sykemelding, og prate om veien videre inn i Nav systemet! Jeg gruer meg! Jeg liker ikke å kaste inn håndkleet! Det strider mot mitt indre! Men helsen må komme først!

En ny natt med smerter er gjennomført ! Våknet midt på natten med kramper i hele høyre arm fra skulderen og helt ut i hånden! Det var smertefullt! Jeg fikk stoppet krampene ved å strekke ermen mot veggen og presse imot!

Satser på at fredagen blir fin likevel! Jeg satser på at helgen blir bedre! Vi prates senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg