Værsyk😒

Nok en dag med regn! Øsende, pøsende regn ! Kaldt og surt innevær! Kjenner jeg er værsyk! Jeg vil ha sol! Jeg vil ha sommervarme! Jeg vil ikke fryse mere! Jeg vil ha det godt og varmt rundt meg! Slippe inn frisk luft uten å bli iskald!

Jeg har gledet meg sånn til sommeren ! Håper inderlig at den kommer snart! Jeg vil nemlig bli sommerbrun og fin til jeg skal stå brud om noen uker! Det nærmer seg, og jeg vil at varmen skal komme!

Sukk, det får være nok syt! Måtte bare få det ut! Får søke tilflukt under pleddet , og satse på at varmen i kroppen stiger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg