Fornøyd med egen innsats!

Jeg fikk meg en solid treningstur i Furulunden i formiddag! Masse blide mennesker overalt, og masse turister! Litt vind, men ellers fint treningsvær! Musikk på ørene, og avgårde med meg! Det ble hele 6,3 km rask gåtur på meg i dag! Det er jeg godt fornøyd med etter uken som har vært! Jeg er glad for at jeg ikke gir opp, men fortsetter å holde meg aktiv! Det var deilig for både kropp og hodet å komme seg ut! Jeg fikk kjenne på brennende føtter mot slutten, men sånn er livet! 

Vel hjemme ble det tid til en god dusj, og ett kaffebesøk. Nå har jeg stått på kjøkkenet, og laget hjemmelagede mini pizzaer til prinsene mine! Det er alltid stas! Jeg laget 12 minipizzaer, og en vanlig pizza! De spiser som bare det, og jeg scorer viktige mamma poeng i heimen! Tenkte på det mens jeg holdt på. Jeg elsker å bake. Får fylle opp fryseren på gode dager! Ungene elsker hjemmebakt , og jeg får lurt inn grovt mel uten at de merker det!

Nå bevilger jeg meg en rolig ettermiddag her hjemme! Deilig at vi fikk en deilig helg sammen alle fire! Glad for at formen er såpass god akkurat nå! Kos dere alle sammen! Prates iløpet av kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg