En tung start

Det er tungt å komme i gang med dagen når man har sovet lite og dårlig! Kroppen er tung og vond! Men humøret er ellers ok! Jeg er i gang med dagen! Jeg skal gjøre ulike ærender i dag, og få orden her hjemme! Alltid noe å henge fingrene i! Håper dagen blir ok! Jeg satser på at formen blir bedre utover dagen! 

Jeg håper at dere alle sammen får en fin dag! Vi kan ikke styre været, så vi får ta det vi får! Jeg gleder meg til vi får dra på ferietur, nesten uansett hvordan været blir! Gleder meg til å vise barna litt av vårt flotte land! Jeg elsker å feriere på Vestlandet , er så mange nydelige steder! 

Nå må jeg komme i gang med det jeg skal, så prates vi mer senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg