Hekta på brudekjoletv!!!

Ok…jeg innrømmer det…jeg er hekta….på brudekjoletv!! For andre kvelden på rad sitter jeg klistret foran skjermen og glor på andre damer som finner sin brudekjole…gjett om mine sommerfugler er i sving!! Jeg gleder meg såååå til å ta på min drømmekjole!! Jeg synes det er uvirkelig at det snart er min tur til å stå brud!! Jeg koser meg foran TV , og drømmer meg bort til mitt eget bryllup som bare er 11 dager til!!

Det skal bli så kjekt å bli pyntet som en prinsesse! Jeg har virkelig stått på for å komne meg inn i kjolen min! Jeg er så stolt over at jeg klarte det! Å kjøpe en kjole som ikke passet var en stor sjanse! Mestringsfølelsen ved å klare det er veldig stort for meg! Jeg skal bære den med stolthet! Satser på at min kjære blir godt fornøyd med valget mitt! Han har vært en fantastisk støtte for meg. Jeg dro alene og prøvde kjolen. Fikk den ikke igjen, så slukøret og trist dro jeg hjem tomhendt . Men min kjære kjenner meg godt . Han skjønte at jeg egentlig hadde funnet drømmekjolen min. Han stod klar hjemme, gav meg en god klem og fikk pratet ordentlig med meg om hva jeg ønsket , og hva som måtte til for å kunne få kjolen til å passe! 

Etter en skikkelig prat med min kjære, og en prat med min trener Irene Skuland Reilev, ble vi enige om at jeg kunne klare det! Så da bestemte jeg meg for å satse ordentlig. Jeg kjøpte kjolen! Jeg har trent hardt, og cm har forsvunnet! Det er med stolthet jeg nå passer kjolen perfekt! Det blir en stoor seier for meg! Jeg håper alle gjestene liker mitt valg! Uansett er jeg verdens stolteste brud! Jeg får verdens beste ektemann, og jeg blir en vakker brud! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg